Menu
Pohřební ústav hlavního města Prahypříspěvková organizace hlavního města Prahy
Jsme tu pro Vás nonstop a volejte zdarma 800 10 10 50člen sdružení pohřebnictví v ČR a Evropské federace pohřebních služeb EFFS

Informace pro pozůstalé

Odkaz do e-mailu Tisknout stránku
Informace pro pozůstalé

Úmrní list

Úmrtní list vydá matrika Obvodního úřadu místa úmrtí nejpozději do 30 dnů pouze oprávněným osobám - dle zákona 301/2000 Sb. o matrikách.

Předkládají se doklady zemřelého:
  • občanský průkaz
  • rodné číslo žijícího partnera
  • občanský průkaz objednavatele

Vdovský důchod

Příslušná je Obvodní správa sociálního zabezpečení podle trvalého bydliště pozůstalé(ho) manžela(ky).

Předkládá se:
  • úmrtní list
  • oddací list
  • důchodové výměry obou manželů (pokud pobírali důchod)
  • občanský průkaz pozůstalé(ho) manžela(ky)

U pracujících se vyřizuje důchod u jeho zaměstnavatele.

Notář se ohlásí sám dle místa bydliště zemřelého.

Veškeré žádosti a změny je možné zařizovat až v době, kdy obdržíte z matriky úmrtní list!